Prima pagină > Marketing > Limbajul micului cacanar corporatist

Limbajul micului cacanar corporatist

Secolul 21, secolul minunilor si al tehnologiilor evoluate … secolul in care in Romania involutia si banii sunt la loc de cinste. Probabil ca nu exista un loc mai propice decat acesta hazna pentru dezvoltarea parvenitilor si a „specialistilor”.

In dorinta acestora de a accede spre posturi supreme (recte bani multi si munca altora) s-au nascut acesti corporatisti, freaca-duda pe domeniul marketing-ului. Ei stiu de toate, ei sunt cei care implementeaza limbajul romgrish, atat de inaccesibil unora … dar prin acest limbaj ei devin „zei”, pentru ca stiu atat de multe lucruri (cuvinte de rahat) pe care altii nu stiu sa le interpreteze.

Sa luam un exemplu simplu … „compania noastra evolueaza, trebuie sa …
ne brenduim
ne re-brenduim
ne nișăm
ne focusăm
targhetăm

… ne căcam, ne pișăm și ne culcăm. Maine trebuie sa folosim aceleasi cuvinte daca vrem sa fim in top șeip.

Categorii:Marketing
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: