Prima pagină > Nu a fost sa fie > Unde redirectionez 2%

Unde redirectionez 2%

Aaah, inca unul din momentele in care ar trebui sa fiu mandru ca sunt cetatean si ar trebui sa imi exercit dreptul „democratic” (acordat de sleahta de incapabili care ne conduc pe toti): decizia mea de a redirectiona 2% din impozit catre un ONG (caci altminteri vor hotari altii in locul meu unde se vor duce acesti bani).

Cum toti smecherii si-au tras fundatii si ONG-uri pentru a „evapora” bani din donatii (interne si externe) sub pretexte morale (salvati planeta, salvati cosul de gunoi, scarpinati cainii vagabonzi, etc.) folosind resurse gratuite (voluntarii) ma simt pus in imposibilitatea de a alege pe criterii logice. Toti promit marea cu sarea, dar rezultatele sunt aproape invizibile … banii se incaseaza si mai apoi dispar in proiecte dubioase.

Ingrozit de faptul ca anul trecut 30% din cei care au optat redirectionarea celor 2% au ales BOR-ul, am decis sa ies din turma de prosti si sa decid eu (si nu altii) unde sa redirectionez acesti bani … dar unde? Ma simt intocmai precum cetateanul turmentat.

Desi anul trecut am redirectionat acesti bani catre Green Peace, nu ma simt multumit de rezultate. As fi optat anul acesta pentru Fundatia Pentru SMURD, dar privind pagina de consiliu ma ia cu fiori: ce cauta acolo Mihaela Radulescu, Emil Hurezeanu (ala de a omorat un motociclist cu jeepanul personal si a scapat de puscarie) si mai ales Frank HAJDINJAK (directorul general E.ON Romania … recte aia de au cumparat Electrica SA) ???

Ma doare capul, nu am ce sa aleg … de ce nu pot sa imi redirectionez mie acei bani?

Categorii:Nu a fost sa fie Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

