Prima pagină > Marketing > Operatori teren RDS & iLink

Operatori teren RDS & iLink

Intr-un exces de zel, vajnicii manageri de la RDS si iLink au elaborat o strategie „nemaiintalnita” de marketing: au „angajat” colaboratori pentru incheierea de noi contracte la domiciliu. „Angajat” este un termen mult prea bland pentru ca respectivii colaboratori nu au nici carte de munca, nici salariu, nici contract de munca … primesc doar comision din contractele incheiate, dar au posibilitatea de „dezvoltare profesionala” in cadrul unei companii de telecomunicatii care este lider mondial in Romania. Mars, maaa!

varianta1: RDS

Ura!, miercuri, concediu … pe la ora 14 ma pun si eu ca pensionarii la siesta. Cum atipesc, suna cineva la usa … adio somn. Ii zic de cele lumesti celui care a apasat pe butonul soneriei si ma indrept catre usa de la intrare. Deschid …

– „Buna ziua, sunt de la firma RDS …”
– „Buna ziua” … in cea mai adormita scarba

Mister Musca-Beata se uita bezmetic in jurul tocului usii.

– „Vad ca aveti cablu TV”
– „Da am”
– „De la RDS?”
– „Da …”

Deja era mult mai increzator in sansele de reusita

– „Nu va intereseaza si un abonament internet de mare viteza?”
– „Errm, nu merci! Am la munca RDS si merge execrabil … cand merge”
– „Cum asa? Poate e vreo problema … Ati sunat la relatii clienti?”
– „De nenumarate ori … niste tampiti, eu le zic ca am ip fix, ei ma intreaba de user si parola …”
– „Mda, nu stiu ce sa spun … Deci nu vreti internet?”
– „Nu vreau de la RDS, am de la altii si sunt multumit”

„Prietenul” a inceput sa se desumfle ca vezica-n mictiune … cu o ultima „suflare”:

– „Nu v-ar interesa un post telefonic? E gratis! Primiti telefonul gratis, abonamentul nu costa nimic …”
– „Nu …”
– „E GRATUIT”
– „Nici macar gratuit nu il vreau, nu mi-as pune telefon nici sa ma platiti! O zi buna!”

Trantit usa si lasat fraieru’ cu ochii in soare.

varianta2: iLink

Preambul

Ahhh, iLink! … ce vremuri … inainte sa apara ei pe piata: era un provider numit Evolva ce oferea internet de mare viteza. Inevitabil si reteaua de bloc era „alimentata” la o fibra optica de la Evolva si totul mergea struna, dar pana cand? Pana au venit araboii si au cumparat Evolva + au fortat pe acei vecini ce administrau serverul de internet din bloc/cartier sa le vanda aparatura si clientii finali (alternativa … anularea contractului de furnizare a serviciului) . Practic iLink a preluat vechea infrastructura si miile de clienti (fara a face vreo investitie de natura hardware), iar cei care aveau grija de serverele mici au fost dati deoparte … de partea de suport tehnic ocupandu-se doar 5-10 oameni.

Neavand incotro, a trebuit sa ma abonez si eu la iLink (tariful lunar era dublu fata de cat era inainte). Totul a mers bine, extraordinar de bine, prima luna … dupa aceea, potopul: cadea conexiunea joi seara si, dupa zeci de telefoane, d-abia miercurea urmatoare se remedia defectiunea. Ajunsesem sa ii stresez in asa hal pe aia de la relatii clienti incat nu mai raspundeau la telefon cu orele. Boon, dupa o luna de bataie de joc am reziliat contractul.

Ziua X

Ma duc sa arunc gunoiul la ghena, deschid usa de la intrare si vad o reclama „umeras” agatata pe clanta (pe exterior). Mototolesc hartia fara sa ma uit ce scrie si vad infractorul: un tanar de vreo 20 si un pic de ani care prindea de clante minunile astea (pentru cine nu cunoaste, aceste reclame agatate de clanta sunt folosite de spargatorii de apartamente pentru a sti ora cand proprietarul ajunge acasa).

– „Buna ziua! Sunt de la iLink. Aveti conexiune internet?”
– „Da”
– „Avem o oferta in perioada aceasta: 3 luni gratuite”
– „…” (stiu eu cum e cu alea 3 luni: luna 72, 156 si 475)
– „Nu va intereseaza?”
– „Nu … am avut contract cu voi, dar din cauza serviciilor execrabile l-am reziliat imediat. Cu ce ma ajuta ca am cel mai rapid internet daca 5 zile pe saptamana nu functioneaza?”

A tacut malc si a plecat pe scari.

Categorii:Marketing Etichete:, ,
  1. viorel
    1 Octombrie, 2010 la 10:09 am

    Si pana la urma, de unde ai net cu ip fix? eu ma chinui sa scap de ilink de mult timp dar nu am gasit inca ip fix decat la contracte business. Avand in vedere ca tin un server www, nu vreau sa ma complic cu dyndns sau alte treburi, imi trebuie ip fix si viteza buna la un pret normal.
    Ilink SUCKS!

  2. SpiderT
    28 Februarie, 2011 la 11:17 pm

    Vezi ca pe UPC ii ia tot RDS…🙂

  3. 7 Martie, 2011 la 8:31 pm

    @SpiderT: Monopol cu monopol, dar mai rau fara. Asa merge treaba aici in RO, cu monopol, cu pile si spagi, cu relatii si cu firme obscure, cu impozite zero … ca asa ne-am bosinuit.

    @Viorel: Nu pot sa iti zic numele firmei, dar pot sa te sfatuiesc sa te orientezi catre o retea de cartier care are tot interesul sa furnizeze servicii de calitate platitorilor.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

