Prima pagină > Nu a fost sa fie > Cum reziliez contractul Romtelecom?

Cum reziliez contractul Romtelecom?

Dupa cateva decenii de platit serviciul Romtelecom (telefon fix, acasa), am constatat ca:

plateam mai mult pentru abonamentul de telefon fix decat pentru abonamentul pe telefon mobil
– nu foloseam aproape deloc telefonul fix
– mi se bagau lunar pe gat 50 minute interjudetene pe care nu le foloseam
– costurile pentru apelurile catre retele mobile erau mai mari decat costurile intre diverse retele mobile
– ma sunau toti dementii de la Euroline si alte asemenea oferindu-mi gratis aparat de filtrat apa + un card de credit pe care trebuia sa acopar costul agregatului (~2000 RON)
– nu foloseam niciun serviciu suplimentar gen ClickNet sau Dolce
– nu mai aveam cunostinte care sa foloseasca „fix-ul”

… si am zis „the hell with it!„, nu am de gand sa platesc doar ca sa ma aflu in treaba. Daca am nevoie vreodata sa sun in reteaua Romtelecom, o voi face de pe mobil, sigur va fi mai ieftin decat cei 45RON pe care ii „donam” lunar pentru ceva ce nu foloseam (pentru ca, vezi matale, dupa ce au dat grecii iama si au stabilit un plan de actiune, Romtelecom-ul s-a orientat mai mult spre partea de persoane juridice / firme … probabil la tarife preferentiale, ca doar sunt conationali).

Boon, sun la 1930 (relatii clienti) unde ma intampina un robot cu vocea unei domnite constipate (mi-a amintit de replica „and theeeen?” din filmul „Road Trip”) … apasa tasta X, pe urma Y … stai ca nu e bine! … ia-o de la capat! … dupa 5 minute de apasat taste dau de o „oama” (sau care o fi femininul de la „om”).

Ii explic situatia si ii cer metode de a rezilia inutilul contract de servicii…

– „Mergeti la un magazin Romtelecom si inchideti contractul acolo …”
– „Huh? Domnita draga, NU stiu unde aveti magazine, si chiar daca as sti NU am timp de pierdut cu astfel de lucruri … daca nu exista o metoda mai simpla, atunci ma simt obligat sa nu mai platesc nicio factura 2 luni pana inchideti si desfiintati postul telefonic si ulterior am sa platesc suma datorata dar nu si taxa de reconectare. E mai bine asa?”
– „Aaaa, stiti avem o oferta acum pentru cei cu o vechime mare in retea … abonament la jumatate…”
– „Nu ma intereseaza, nu folosesc reteaua si nici serviciile dvs. … mi-e inutil si nu am de gand sa arunc cu banii pe fereasta … nici 1 RON de ar costa …”
– „Bine, atunci trimiteti pe fax urmatoarele documente …”

FAX???? Sunteti cu capul? Aveti serviciu de internet si cereti fax? Care e problema cu e-mailul??? Inapoiatii dracu’ … bine ca nu vreti prin posta sau prin porumbei calatori😦

  1. 11 Februarie, 2011 la 11:51 pm

    Salut si ai rezolvat ceva cu prosti astia ?? ca si eu am de gand sa ai sun sa vad ce vrajaeli ami baga abea stept sa scap de iei

  2. 7 Martie, 2011 la 9:13 pm

    Mai toti operatorii de telefonie au adoptat aceasta politica de prostire prin serviciul de relatii clienti … ba iti mai dau o maslina, ba mai scad abonamentul, dar sa nu auda de reziliere.

    Practic, TU esti cel care PLATESTE un SERVICIU.

  3. 13 Martie, 2011 la 1:46 am

    Practic eu leas da la m**** cu netu lor de 3 bani cade acum in ultima saptamana de cate 8 ori pe zi

  4. vasi
    10 Septembrie, 2011 la 6:47 pm

    sint niste HOTI NENOROCITI ma duc luni la protectia consumatorului.

    • 10 Septembrie, 2011 la 8:31 pm

      Te chinui singur … lasa protectia consumatorului ca nu gasesti asa dreptatea. Pur si simplu nu le mai platesti serviciile 2 luni de zile (pana reziliaza ei contractul si desfiinteaza postul telefonic). Pe urma platesti cat le datorezi pe ultimile 2 luni + penalitati (~1%) si cu asta basta. Da-i dreak de jepcari ca nu ii mai suport.

  5. 12 Ianuarie, 2012 la 12:38 pm

    MA NUMESC TOMA CONSTANTIN , AM 65 ANI SI DIN LUNA APRILIE 2011 NU AM MAI FOLOSIT TELEFONUL FIX ROMTELECOM , AM PLATIT DOAR ABONAMENTUL… TIN SA MENTIONEZ CA NU AM MAI FACUT NICI UN CONTRACT CU ROMTELECOM DE PRELUNGIRE A TERMENULUI DIN … NE MAI AVAND POSIBILITATE FINACIARA VREAU SA REZILEZ TELEFONUL FIX ROMTELECOM .VA ROG AJUTATI-MA SI SPUNETI-MI CE PASI TREBUIE SA URMEZ…!

    • 11 Martie, 2012 la 5:36 pm

      Simplu: nu mai platiti abonamentul 2 luni de zile pana vi se va intrerupe furnizarea serviciului si mai apoi desfiintarea postului telefonic. Apoi mergeti si platiti facturile restante + o mica penalitate si cu asta basta. Va garantez ca in acest rastimp este posibil sa va sune vreun operator Romtelecom si sa va imbie cu o oferta. In momentul in care postul telefonic este desfiintat, ati iesit din schema. Va trebui sa platiti o taxa de reconectare daca mai doriti acest serviciu. In principiu nicio firma de telefonie nu va poate obliga sa continuati sa platiti serviciul dupa ce contractul a expirat.

  6. Daniela
    9 Iulie, 2012 la 7:53 pm

    Nu merge cu neplata pe doua luni,eu am scapat de telefon cu mare greutate,le-am spus ca plec din tara,mi-au dat un termen de trei luni in care putem sa fiu sunata si o luna in care sunam si eu.Dupa convorbire am deconectat telefonul pentru ca ar fi sunat cu insistenta pentru reconectare.Si daca au sunat nu au mai avut cu cine vorbi…..Nu am mai primit factura dupa trei luni….

    • 22 Februarie, 2014 la 9:23 pm

      Nu plati nimic! Lasa-i sa rezilieze contractul initial

  7. munteanu gelu
    6 Mai, 2014 la 9:10 am

    Ma numesc Munteanu gelu si locuiesc in Havirna- Botosani. Am primit contractul privind serviciile suplimentare in data de 5 mai 2014. Va rog sa reziliati oferta deoarece nu dispunem sa mai platim bani in plus si nu folosim ceea ce ne oferiti. Va multumesc.

    • 28 Iunie, 2014 la 8:59 pm

      Alooo, aici nu e Romtelecom! Va rugam sa va adresati celor care va furnizeaza serviciul … noi am postat doar o metoda de a scapa de ei.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

