Prima pagină > Joburi > Interviu la banditi

Interviu la banditi

Pentru ca tot am vorbit atat despre joburi (infecte ca si pretentii/remuneratie) am sa va povestesc cate ceva din experienta mea vis-a-vis de joburi si interviuri. Cum nu toti angajatorii care posteaza anunturi chiar doresc sa si angajeze pe cineva, ci poate au doar nevoie de niste idei gratuite, pe care prostul candidatul poate sa le furnizeze gratis, se mai intampla si d-astea …

Ma prezint la interviu la o agentie imobiliara a carui patron era un grec (ca numai de d-astia avem parte in Romania). Sincer nu mai stiu cum il cheama, si nici nu ma intereseaza, dar am sa-l botez acum: Padadopulos Pulit Pulos Pipi Gros. Dupa salutarile de rigoare, musiu asta de o ciupea pe Romaneste, asa cum o ciupesc si eu pe turca atunci cand citesc compozitia diverselor cacaturi dulciuri din „import”, imi zice ca are un site pe internet pe care vrea sa il optim(u)izeze … si, ca si orice alt candidat, vroia sa ii impartasesc punctul meu de vedere: ce si cum as face pentru a ridica (din mocirla) acel website.

Nimic rau pana aici, dar in timp ce eu ii explicam ca la prosti fiecare pas din ceea ce inseamna optimizare web, el isi lua notite pe o foaie de hartie (exact ca la scoala). WTF? Mirosind ca e ceva putred la mijloc, am schimbat stilul de abordare a problemei si i-am precizat pur tehnic ce si cum (uneori abatandu-ma de la subiect) : „in primul rand toate paginile web trebuie sa aiba un nesting corect al tag-urilor, sa contina meta taguri elocvente care sa poata fi accesate corect de crawlere, fisiere css optimizate, alt-uri pe poze si title-uri pe ancore, taguri h1, h2, h3 …” … aici s-a rupt firul. Individul, departe de domeniu, a ramas blocat si nu a mai stiut ce si cum sa scrie, asa ca restul interviului s-a transformat intr-o discutie despre vreme si despre politica.

Bineinteles ca nu a mai sunat nimeni din firma in urma acelui interviu, dar, trecand peste timpul pierdut, macar am avut satisfactia ca nu a putut sa se foloseasca de mine intr-un mod gratuit. Aveti grija ce si cum spuneti pe la interviuri!🙂

Categorii:Joburi Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

